:
پیشبرد پروژه دانش آموزی در فضای مجازی

شرح و بیان مزایای یادگیری پروژه محور

:
پیشبرد پروژه دانش آموزی در فضای مجازی
ارزیابی

این سخنرانی را چگونه ارزیابی می کنید؟

عالی
خوب
ضعیف
:
پیشبرد پروژه دانش آموزی در فضای مجازی

شرح و بیان مزایای یادگیری پروژه محور

1216
بازدید شده
شرح سخنرانی

بر همه دست اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت عیان است که روش و شیوه های بسیار متفاوتی برای یاددهی و یادگیری اعم از معلم محور، دانش آموز محور، محتوا محور ،پروژه محور و فرآیند محور و… موجود است. دراین سخنرانی  آقای خسرو داوودی به شرح شیوه پروژه محور می پردازند و ضمن تاکید بر مزایای این روش، به روند گسترش و توسعه پروژه های دانش آموزی در فضای مجازی اشاره می کنند. ایشان همجنین از دستاورد ها و توفیقات دانش آموزان در ۱۰ سال اخیر یاد می کنند و روش استفاده از یادگیری پروژه محور را از طریق سایت تبیان شرح می دهند.

خسرو داوودی

مدیر دبیرستان صلحا، مولف

دیپلم: رشته ریاضی فیزیک – دبیرستان علوی – سال 1367 ، لیسانس: رشته مهندسی عمران – دانشکده فنی دانشگاه تهران – سال 1372 ، فوق لیسانس: رشته روانشناسی مدرسه و مدیریت آموزشی – دانشکده روزبه ، فوق لیسانس: رشته آموزش ریاضی – انستیتو آموزشی ، دانشگاه لندن (IOE) – سال 1389 ، دکتری: رشته آموزش ریاضی - انستیتو آموزشی ، دانشگاه لندن (IOE) – از سال 1389 ،

پروفایل
سخنرانی های مرتبط

دیدگاه

لطفا دیدگاه خودتون رو در باره سخنرانی بیان کنید: